Dekorációk
Katalógusok
Alfa Akciós
termékek
Pedikűr
akciók
Műhely
akciók
Szalon bútor
akciók
Kereskedők, Oktatók
jelentkezése

Szállítás és Fizetés

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK RÖVIDEN

Az önök megrendeléseit futárszolgálat szállítja házhoz.

Az esetleges szállítás közben bekövetkezett károkat a csomag átvétele után jelezze felénk.
A rendelés tételeit hibátlan állapotban postázzuk.
Csomagolás: Légbuborékos boríték vagy kartondoboz hézag kitöltő anyaggal.
Így gondoskodunk a termékek sérülésmentes megérkezéséről.
Szállítási idő megrendeléstől átlagosan 3-4 munkanap.
Webáruházunkat rendszeresen frissítjük.
Előfordulhat mégis, hogy a megrendelt termék jelenleg nincs raktáron, ilyenkor telefonon értesítjük!

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK ÖSSZEFOGLALÓJA

Utánvételi díj: 

5.000 Ft-ig       1.250 Ft
8.000 Ft-ig       1.000 Ft
12.000 Ft-ig         750 Ft
12.000 Ft-tól   INGYENES!
 

Oktatókra és kereskedőkre a szállítási információk nem vonatkoznak!

Szállítási díj megállapítása egyedileg történik.
További tájékoztatásért lépjen velünk kapcsolatba!


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ÜZLETEINKBEN

Lehetősége van a rendelés leadásánál személyes átvételt választani.

Személyes átvételre a megrendelésnél kiválasztott üzletünkben van lehetősége.

Belvárosi üzletünk: 1063. Budapest, Szív utca 18. (Bejárat a Szegfű utca felől)

ÚJ üzletünk: 1116. Budapest, Fehérvári út. 202. (Bejárat a Club 202 mellett az udvarban)

Ha egyéb kérdései vannak a szállítással kapcsolatban, hívjon minket bizalommal az alábbi telefonszámokon:

Telefon: 352-64-51 
Mobil: 0670-949-3193


A SZÁLLÍTÁSRÓL RÉSZLETESEBBEN:

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22.§, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09. naptól kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai az alábbiak szerint: 

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon.

A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „ Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell 
feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

 

A SZÁLLÍTÁSI KÉSEDELEM:

A csomagok szállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melynek kézbesítési pontosságáért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A szerződött futárszolgálati partner által garantált szállítási szolgáltatással adjuk fel a csomagot a Megrendelő által kiválasztott szállítási és fizetésimódozattal. Rendkívüli esetekben előfordulhatnak szállítási késedelmek, mint pl. időjárás befolyása, rosszullét, baleset, útakadályok, közúti forgalom stb., melyek tőlünk függetlenek. Kérjük, hogy vegye figyelembe ezeket az eshetőségeket a megrendelése leadásakor. 
| Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl max. 1 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze kapcsolati elérhetőségeinken, hogy azonnal intézkedhessünk. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig, hanem azonnal jelezze.

A szerver leállásából, valamint hálózati és/vagy informatikai hibákból keletkező késedelmes csomagfeladásokért és szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és gyakorlatban előfordulható késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.


KÉRJÜK ÜGYELJEN A KÖVETKEZŐKRE A SZÁLLÍTÁSI ADATOK MEGADÁSAKOR:
 

Gyakran előforduló tényezők, melyek negatívan befolyásolják a szállítás sikerességét:
 
- helytelen irányítószámot adott meg, így már az első szortírozáskor rossz körzetbe viszik a  csomagot (a posták önálló irányítószámmal rendelkeznek!)
- elírta a telefonszámát
- nem ellenőrizi az e-mail-os postafiókját, tehát elmarad a köztünk lévő kommunikáció
- sokszor előfordul, hogy nem a regisztrált e-mail címen várják a visszaigazolásunkat, de mi csak oda tudunk írni, amely e-mail címen oldalunkon regisztrált,
- nem működik a csengő és erről nem tájékoztatnak bennünket, 
- megrendeléskor nem jelölte, hogy a cím munkahelyi, melynek általában nyitvatartási rendje van
- nincs kiírva a megrendelő neve vagy teljesen más név van kiírva, amiről nem kaptunk információt
- nincs kiírva a megrendelő neve, az emelet és az ajtó száma
- nincs kiírva a házszám
- nem egyértelmű vagy hibás a szállítási cím
- el van írva az irányítószám (budapesti cím esetén ez fokozottan probléma lehet)
- a telefonszám el van írva, így a kézbesítő nem tudott kapcsolatot teremteni a megrendelővel
- a telefont nem veszik fel (a kézbesítő csak 1-2x fog próbálkozni a hívással)
- levelezések alkalmával nem ellenőrzi a SPAM postafiókját, ezért nem tudunk kommunikálni
- olyan cetlin van üzenet hagyva a kézbesítőnek, melyet elengedett a ragasztó és leesett, vagy kiolvashatatlan vagy értelmezhetetlen a tartalom, 
- magánháznál nincs csengő, de a kapu nyitva, azonban nem jelzi semmi, hogy biztos nincs-e kutya, ezért a kézbesítő nem fog saját biztonsága érdekében bemenni, továbbá az ilyen eset magánlaksértés, tehát nem mehet be
- a szállítás napján értesítést kapunk a különböző módosításokról (pl. mégsem utánvétellel kíván  fizetni, más címre kéri stb.) A szállítás napján már nem tudunk módosítani.
- elsősorban Budapest esetén helytelen közterület megnevezést írt (út, utca, tér stb.)

A megrendelés leadásakor az Üzenet rovatunkba bármilyen fontosnak ítélt információt hagyhat a szállítás sikeressége érdekében, vagy legkésőbb a csomag feladását megelőzően e-mail-ben vagy telefonon is értesíthet bennünket. A csomag feladását követően nem minden esetben tudunk kéréseket teljesíteni.

Szerződött partnereink

Royal-Sprint Futárszolgálat:
 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK, A CSOMAG ÁTVÉTELE, SZÁLLÍTÁSA:

       - SZÁLLÍTÁSI CÍMRE

A csomagok kiszállítása közvetített szolgáltatásunk, melyet szerződött partnerünk a Royal-Sprint Kft. végez Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, munkaidőben 08:00 és 16:00 óra közt.

Rendszerünk a választható fizetési és szállítási módozatokat fel fogja ajánlani automatikusan még a megrendelés elküldése előtt, így Önnek csak ki kell választania. 
Kiszállításra feladáskor Ön egy emailt kap tőlünk aregisztrált email címére, amelyben a csomag kódját megtalálja.
A csomagja státuszát a csomagkód segítségével nyomon követheti a Royal-Sprint Kft. oldalán.

Royal-Sprint Kft. Központi ügyfélszolgálat nyitvatartása: 

- Hétfőtől-Péntekig 0-24 óráig
- Hétvégén és munkaszüneti napokon telefonügyelet! Telefon: (06 1/20/30/70)216-3606
 

ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS):

A csomag feladását megelőzően Önnek bármikor lehetősége van módosításra.


Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette lemondani a feladást megelőzően,  visszautasítja a megrendelt csomag átvételét, elfelejti átvenni stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre terheljük és felszámításra kerül. Továbbá minden károkozás a Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben a károkozás szándékos vagy rosszindulatú volt és ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyan erről a címről, úgy kizárólag előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.

Amennyiben nem szándékosság történt, hanem egyéb tényezők akadályozták az átvételt, úgy kérem, jelezze nekünk kapcsolati elérhetőségeink valamelyikén és megoldást keresünk a fennálló probléma kezelésére és jóhiszeműen járunk el. Amennyiben ez a megoldás sem vezet sikerhez, úgy fel fogjuk számolni a fent említett költségeket, melyet szükség esetén jogi úton (is) érvényesítünk.

Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk és a rendelkezésünkre álló adatok alapján eljárást kezdeményezünk a Hatóságok felé. 

Ha utánvételes csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. Természetesen megbeszélés esetén mi is jóhiszeműen járunk el az ügyfeleinkkel. Azonban fenntartjuk a jogot, hogy saját megítélésünk alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postázunk, vagy egyáltalán nem kézbesítjük ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a Ped-man Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A Ped-man Kft. fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy megtagadja a szállítást.

Ha előre kifizetett csomag nem kerül átvételre és a megrendelés visszaérkezik áruházunkhoz, úgy azt jelezzük a Megrendelő felé. Ha nem tudunk sem e-mail-ben, sem telefonon kapcsolatba lépni a Megrendelővel, úgy a megrendelése a regisztrált e-mail címre történő írásos értesítést követő 2 nap után törlésre kerül.

Átvételi probléma esetén keressen bennünket bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére és segítségére leszünk a fennálló probléma megoldásában, hisz számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb.

SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ HIBÁK, SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE: 

PANASZKEZELÉS: panaszt írásban (email címünkre) történő megerősítés esetében tudunk elfogadni.
Természetesen szóban is elmondhatja, de írásban is meg kell tennie a bejelentést.

 A Ped-man Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Azonban e rajtunk kívül álló problémákat is készséggel megoldunk és nem keressük a kifogásokat. Ahhoz, hogy megoldhassuk kérem, tegye a következőket, mert kizárólag a lent leírtak betartásával tudjuk kezelni a panaszos csomagokat:

A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy jelezze nekünk haladéktalanul telefonon vagy írásban, majd az egyeztetésünket követően (és kizárólag az egyeztetésünket követően!) tegye a következőket, amennyiben megerősítettük Önt ebben (ettől eltérő panaszkezelés is lehetséges, ezért tisztelettel kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön nekünk vissza semmit):

Önnek be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba és a sérülésről, hiányosságról, hibáról JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni. Csere vagy pótlás esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre, ezért szíves együttműködését kérjük a gyors ügyintézés céljából.

Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le véletlen, törte össze az átvételt követően véletlen, vagy a kisebb termékeket nem vette észre a csomagolásbanban és azt a csomagoló anyaggal együtt kidobta vagy pl. nem tetszik a termék és szándékosan töri össze a termék árának visszafizetése reményében. Természetesen nem mi nem rosszindulatúságot feltételezünk, de Önnek is bizonyítania szükséges, hogy a termék nem Önnél sérült meg. Ennek a módja a jegyzőkönyv.

Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie, mert nem tudjuk elfogadni sajnos a panaszt jegyzőkönyv hiánya nélkül és csupán jóhiszeműségből elmondás alapján pótolni vagy cserélni a terméket. 

A JEGYZŐKÖNYV FELVÉTELÉNEK MENETE Royal-Sprint Kft. futárszolgálati kiszállítás esetén:
1./ Vegye fel velünk a kapcsolatot (írásban vagy telefonon), hogy egyeztethessük a cserét, vagy a pótlást, mert raktárkészletről dolgozunk. Mindezt követően:
2./ Vegye fel a kapcsolatot a Royal-Sprint Kft-vel Honlapjukon megtalálja elérhetőségeiket ( http://www.royal.hu/ )
3./ Kérje jegyzőkönyv felvételét és mondja el panaszát, amit le fognak írni
4./ Önnek nyilatkoznia kell, hogy van-e kárigénye. A jegyzőkönyvön van egy külön mező, mely szerint a megítélt kártérítési összeget a Royal-Sprint Futárszolgálat a Feladónak küldi. Önnek ezt kell bejelöltetnie ahhoz, hogy mi kicserélhessük a terméket. Tehát a kárigény jogát át kell ruháznia ránk ahhoz, hogy csereterméket küldhessünk a lehető leghamarabb. Ha nincs ilyen rublika, ahol ezt be tudná jelölni, akkor a következő nyilatkozatot kell leírnia (javasoljuk, hogy már ezzel a nyilatkozattal együtt menjen!):

Tisztelt Royal-Sprint  Kft.!


Alulírott (név, cím) a ............……(ezt majd a postán megmondják) azonosító számú csomag tartalmát képező …...................... sérülése miatt a kárigény érvényesítés jogát a Feladó (Ped-man Kft 1068 Budapest Szív utca 18.) részére engedményezem, mivel a tartalmat pótlólag részemre megküldik.   

  Köszönettel: 


  (dátum, aláírás, cím, személyi igazolvány szám)



Ha a jegyzőkönyv a birtokában van, kérem, írjon az rendeles@pedman.hu e-mail címünkre, csatolja azt (szekkenlje be vagy fotózza le). A jegyzőkönyvet postán is megküldheti nekünk a címünkre: Ped-man Kft 1068 Budapest Szív utca 18.

Sajnos ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de mi igyekszünk gyors és rugalmas ügyintézést nyújtani ügyfeleink részére. Nem érdekünk, hogy vevőink elégedetlenek legyenek, hisz legközelebb is sok szeretettel várjuk áruházunkban!

A kárigény ránk való átruházására azért van szükség, mert így tudjuk Önnek elküldeni a leghamarabb a terméket, ugyanis a kárigényeket jogszasbály szerint 30 napig ügyintézik és ennek végkimenetele nem minden esetben lesz pozitív Önre nézve. Ezért ha a kárigényt átruházza ránk, akkor tőlünk biztosan meg fogja kapni a terméket (a futárszolgálat azonban nem biztos, hogy megtéríti Önnek a kárát) és majd mi lefolytatjuk a 30 napos ügyintézést a futárszolgálattal. Ez az Ön érdekében történik így. 

FONTOS!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy be tudjuk szerezni. Ha erre nincs lehetőség, akkor visszafizetjük a vételárat, vagy levásárolható a kárösszeg, vagy értékegyeztetéssel más választható stb. vagy a kedves vevő kérését figyelembe vesszük és rugalmasan kezeljük.

A NEM SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE:
A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Az általunk küldött termékek hibátlan, ellenőrzött termékek. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával és dobozával együtt (termékcsomagolás) őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot, kövesse utasításainkat. Visszaküldéskor nemcsak a terméket, hanem a dobozát, csomagolását is vissza kell küldeni részünkre.

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy be tudjuk szerezni.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére, megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel. 

Mottónk: "MI A MEGOLDÁST ÉS NEM A KIFOGÁST KERESSÜK!"

Köszönjük szíves megértését és együttműködését.

VÉLELMEZETT SÉRÜLÉSEK KEZELÉSE:
Azoknál a termékeknél, melyek textúrájuk révén olvadásra, megfolyásra hajlamosak (mint például a gélek, lakkok, liquidek, stb.) előfordulhat alakváltozás. Amennyiben ez a csomagoláson belül történik, tehát nem folyik ki a csomagolásból, úgy a termék nem veszít funkciójából, felhasználhatóságából, ezért az ilyen jellegű panaszokat nem áll módunkban kezelni. Áruházunk nincs befolyással a szállítás közbeni hőmérsékletre.

TERMÉKEK CSERÉJE
Amennyiben olyan terméket rendelt, mely nem felel meg az igényeinek (nem megfelelő pl. a színe, vagy nem tetszik), úgy cserére vagy visszafizetésre lehetősége van. Ez a vásárlástól való elállás joga. Ide kattintva olvashatja el ennek a folyamatát.

MIT TEGYEK, HA NEM ÉRKEZETT MEG A CSOMAGOM?
Ha az általunk visszaigazolt időn túl max. 1 munkanappal sem kapja meg a csomagját, kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk az rendeles@pedman.hu e-mail címünkön, vagy a kapcsolati telefonszámunkon és mi a lehető leghamarabb intézkedünk, feltárjuk és kezeljük a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel. 

Néhány esetben előfordulhat 1 munkanapos szállítási késedelem, elsősorban Budapest néhány kerületében. Ilyen befolyásoló tényezők pl.: ünnepek,  kedvezőtlen időjárás, balesetet, rosszullét, útakadály, közúti forgalom stb. 

A MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA

A megrendelés visszaigazolása:
A megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül igazoljuk vissza, de természetesen igyekszünk mielőbb. 

A visszaigazoló levelet a SPAM fiókjában is ellenőrizze! 
Ha legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg kérem, jelezze kapcsolati elérhetőségeinken. 

A megrendelés kizárólag a Ped-man Kft. rendeles@pedman.hu  e-mail címéről történő visszaigazolása után lép érvénybe. Kérem, pontosan adja meg az e-mail címét és megrendelés előtt ellenőrizze a címhez tartozó postafiók telítettségét. Amennyiben a megadott e-mail cím nem működik, nem tudjuk Önt elérni azon, úgy a megrendelt terméket nem áll módunkban visszaigazolni és kiszállíttatni a megadott szállítási címre. Az ebből adódó késedelmekért, a szállítás meghiúsulásáért a Ped-man Kft. semminemű felelősséget nem vállal Megrendelő felé.